Renje
Tagelon Tuesday week 6 Gepolijste mannen uit de films van de Jaren 30.

het is al weer de 6e week van mijn tag serie. Deze week heb ik gekozen voor een mannelijke tag.
Dit kwam deels omdat ik tijdens de tweede hands hobbymateriaal dag in Sleen (bij artJourney) een paar geweldige koopjes had gedaan, waaronder mooi papier van graphic 45 (10 ct per vel!) en een leuke Frame stempelset.
Ja en dan de stempels van ArtJourney zelf de sheet is genoemd Men, je vindt het hier.
Klik hier voor de tutorial op Youtube. Deze is zoals altijd in het Engels.
Hier de foto's.
(Onder de foto's vindt je een beschrijving van de stappen in het Nederlands en een lijst met materialen.)

It's already week 6 of this tag series. This week I choose a masculine tag.
I visited something like a destash craft fair, I found some huge bargains like paper from graphic 45 for 10 cents. and this is the one that inspired me to this weeks theme theme is Groomed men from old movies.
The stamps you see me use are from Art journey. You can find them here.
Click here to go to the tutorial on YouTube.
here are the pictures.




 
Gebruikte materialen
art journey stamps "Men"
Modeling paste
Derwent inktens potlood zwart
Distress ink black soot en vintage photo
embellishments van myfairytreasures.etsy.com
Papier van graphic 45
Boekpapier
Zelfgemaakte tag van Mixed media papier Strathmore
 
Beschrijving van de tag:
Ik ben gestart met het plakken van boekpapier op de tag . ik heb hiervoor Matt medium van Golden gebruikt. Dit heb ik laten drogen
Daarna wat losse stukken papier er weer vanaf getrokken, dat geeft een vintage look.
Vervolgens de modeling paste gebruikt door de stripes stencil van Tim Holtz.
De randen zijn met distress inkt bewerkt in Black Soot en Vintage photo.
Van de stempelsheet "Men" heb ik de man en de tekst gebruikt. gestempeld op papier en met wat vintage photo bewerkt. Daarna alles uitgeknipt.
Het frame rond de man is gestempeld met een stempel waar ik het merk niet van weet.
de embellishements zijn o.a van myfairytreasures.etsy.com.
Aan het eind heb ik rondom de tag en rondom de man nog de Derwent Inktense potlood gebruikt die je mooi met water kun verdunnen  en zo schaduw kunt creeren.
1 Response
  1. Rein Says:

    Stoere tag, mooie kleuren!


Een reactie plaatsen